• پنج شنبه ٦ ارديبهشت ١٤٠٣-١٥:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٤٢
با پیگیری‌های صورت گرفته انجام شد؛

تصویب طرح توسعه‌ای شهرک نیایش (اسلام آباد) پس از ۴ دهه

طرح توسعه‌ای شهرک نیاش (اسلام آباد) از جمله مطالبات ساکنان قدیمی این‌ محدوده بود که با پیگیری‌‌های صورت گرفته و جلسات متعدد رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر با معتمدین محله پس از چهار دهه در کمیسیون ماده ۵ به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس‌احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه، مدیرعامل سازمان نوسازی، شهردار منطقه 2 و جمعی از مدیران شهری با حضور در مسجد شهید چمران به  مشکلات حاضرین رسیدگی کردند.
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر در این دیدار ضمن تشکر از حضور شهروندان اظهار داشت: خوشحالیم بعد از چهار دهه ساکنان این محله امکان بهره مندی از شرایط متعارف ساخت و ساز مسکن را خواهند داشت.
شمس‌احسان در ادامه ضمن بیان این اصل که هر طرحی می‌تواند جنبه‌های مثبت و منفی داشته باشد از مدیران شهری خواست تا در فرایند اجرایی این طرح به صورت جهادی اقدام کنند و جنبه های مثبت آن را ارتقا دهند.
عضو شورای شهر تهران در ادامه با تشکر از شهروندان اعلام کرد که این طرح فرصتی ایجاد کرده تا مشارکت نقادانه شهروندان موجب ارتقای کیفیات زیستی طرح شود.
بر اساس این‌گزارش، در این دیدار نمایندگان اهالی نیایش مشکلات محله را مطرح کردند.
طرح موضعی شهرک نیایش (اسلام آباد) از جمله مطالبات ساکنان قدیمی این‌ محدوده بود که با پیگیری‌‌های صورت گرفته و جلسات متعدد رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر با معتمدین محله پس از چهار دهه در کمیسیون ماده ۵ به تصویب رسید.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: